Första badet sen operation

Idag har jag tagit första badet efter operationen, och det var behövligt samt skönt kan jag lova, har ju bara duschat, och kirurgtejpen och min kropp är inte bästa vänner. Så jag var tvungen att blötlägga ordentligt för att få bort det, man vill ju vara fin när man ska ta bort agrafferna imorgon.

Såren har läkt fint men där agrafferna sitter har jag fått reaktion, inte så att det är infekterat, men rött och kliar lite.
Så det är på tiden att få bort dom, uppdaterar med ett foto på hur det ser ut efter de är borta sen.

När det gäller mat schemat så är det fortfarande jobbigt att komma ihåg samt att få i sig, men skam den som ger sig, har lärt mig att äta i rätt takt iallafall, får inte lika mycket s.k dumpning längre.

Det var en kort uppdatering men det kommer mer sen. Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0