Gastric By Pass

Hej

Denna blogg har legat oanvänd i många år, min dotter startade den åt mig, men jag hade aldrig tiden att sitta och skriva här, så det blev inte mycket gjort härinne.

Tänkte återuppliva den nu, med att beskriva hur det är efter en Gastric By Pass operation.
Vet med mig själv, att jag tyckte, det var ganska fattigt med material om det, när jag bestämt mig för att göra det.
Det man hittade, var bara negativa upplevelser och komplikationer. Och det var ju inte riktigt det man var ute efter att få läsa mer om. Man ville ju läsa lite om de, som tyckte att detta var det bästa de hade gjort i sitt liv, samt hur de upplevde och hanterade det.

Jag gjorde min operation för 6 dagar sedan, så jag håller fortfarande på att försöka få till det med maten samt tiden en måltid ska ta. Och det är inte lätt kan jag lova, man gör inget annat än äter tycker jag, samt jag har svårt att låta det ta 20 minuter. Vilket resulterar i s.k dumpning, men övning ger färdighet sägs det ju, så det kommer väl så småningom.

Det var en kort början men fortsättning kommer, sköt om er så länge





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0